Ik vertrek - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Hilde Swaan - WaarBenJij.nu Ik vertrek - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Hilde Swaan - WaarBenJij.nu

Ik vertrek

Blijf op de hoogte en volg Hilde

02 September 2014 | Nederland, Haarlem

Nog drie nachtjes slapen en dan begint eindelijk mijn grote avontuur. Het afscheid nemen is begonnen en mijn koffer is al bijna vol. Vrijdag ochtend stap ik in het vliegtuig en vlieg ik via Amerika naar Costa Rica, daar zal ik in Heredia verblijven. Na zes Costa Rica vlieg ik via Amerika naar Jamaica. Hier zal ik gaan wonen en werken in het plaatsje Mandeville.

Op de foto's zijn mijn beide huizen en het ziekenhuis (waar ik zal gaan werken) te zien.

Tot over drie maanden!

Liefs, Hilde


Ps: dit zijn mijn adressen
Urbanizacion La Palma, casa #228,
Del Bar La Palma, 100 metros este y 25 metros sur,
Mercedes Sur,
Heredia,
Costa Rica

Lot 4 Clarks Town Road
P.O. Box 369, Mandeville
Manchester
Jamaica

  • 02 September 2014 - 18:26

    Mam:

    Wat een avontuur meis, echt dapper dat je dit gaat doen! Ben zoooo trots op je!

  • 02 September 2014 - 18:38

    Tan:

    Onwijs veel plezier, geniet van alles!!! En over een week of 4 staan je ouders al weer voor je neus... xxx

  • 03 September 2014 - 09:49

    Pap:

    Wat een mooie reis ga je maken. ik ben supertrots op je dat je dat doet, en hoe goed je het allemaal regelt. Geniet er van. Je bent een kanjer.

  • 04 September 2014 - 22:32

    Wim:

    Veel plezier Hilde. Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 10203

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 17 November 2014

Costa Rica en Jamaica

Landen bezocht: